شش قانون طراحی خانه مدرن

شش قانون طراحی خانه مدرن

طراحی خانه های مدرن همواره یکی از مهم ترین دغدغه‌های طراحان و همچنین مشتریانی است که می خواهند محل زندگی خود را مدرن کنند . از آنجایی که طراحی مدرن سبک محبوب اکثریت به حساب می آید، درک اینکه چه چیزی صاحب خانه‌ها را با طراحی مینیمال و مدرن و در عین حال هیجان‌انگیز می‌کشاند، آسان است. از دکوراسیون مختصر شده گرفته تا تضادهای رنگی چشمگیر، طراحی مدرن رویای هر مینیمالیست است.
با این حال، در هسته اصلی مدرنیسم، تأکید بر چند قطعه کلیدی بدون غلبه بر فضا است. بنابراین، چگونه می توانید طراحی مدرن در خانه خود را شروع کنید؟

در اینجا لیستی از قوانین برتر وجود دارد که باید برای مدرن کردن فضای خود در نظر بگیرید:

  • قانون شماره ۱ : تمرکز بر عناصر و اشکال معماری

قبل از شروع، نگاهی به ساختار اتاق بیندازید. آیا اشکال خاصی وجود دارد که برجسته باشد؟ اشکال قوی، مشخصه طراحی مدرن است. با این شکل های جعبه ای، روی به نمایش گذاشتن معماری خانه خود تمرکز کنید. این نه تنها ظاهر به روز شده ای را ایجاد می کند که به دنبال آن هستید، بلکه به طور یکپارچه طراحی را با ساختار خانه شما پیوند می دهد.

  • قانون شماره ۲ : سادگی

مینیمالیسم و مدرنیسم مانند کره بادام زمینی و شکلات با هم ترکیب می شوند. هنگامی که در حال انتخاب قطعاتی هستید که در هر اتاق قرار می گیرند، مطمئن شوید که طراحی و عملکرد آن ساده است.

  • قانون شماره ۳ : کنتراست نتایج بزرگی به همراه دارد

اگر می خواهید بازدیدکنندگان را شگفت زده کنید، یک ترفند از کتابچه راهنمای مدرنیزاسیون بردارید و از یک پالت رنگ متضاد استفاده کنید. به عنوان مثال، یک چوب سخت تیره نصب کنید، کابینت های بالایی خود را سفید و جزیره خود را به رنگ خاکستری یا سیاه متضاد رنگ کنید. این رنگ ها بدون تلاش زیاد، براق بودن را به شما اضافه می کنند. سپس می توانید چند لوازم جانبی فلزی اضافه کنید تا همه چیز را با هم جمع کنید.

  • قانون شماره ۴ : آن را بدون اغراق نگه دارید

مدرن کردن خانه شما واقعاً به خطوط بستگی دارد. به جای سبک سنتی که بر رنگ های غنی و الگوهای پر جنب و جوش متکی است، طراحی مدرن بر عدم تقارن عمدی تمرکز دارد. طراحی مدرن و سنتی اغلب با هم همپوشانی دارند و به این ترتیب می توانید بهترین ها را از هر دو دنیا بدست آورید. با این حال، سبک مدرن طراحی جسورانه و محکم را به روشی فریبنده در خود جای داده است. در خانه خود بر روی لبه های برجسته و تیز تمرکز کنید تا ساختارهای زاویه ای را که بسیار مشخصه طراحی مدرن هستند اضافه کنید.

  • قانون شماره ۵ : تزئینات و اثاثیه براق باعث ظرافت می شود

شیشه، فلزات مات و استیل ضد زنگ همگی از ضروریات طراحی مدرن هستند. فضای خود را با این مواد پر کنید تا واقعا زیبایی شناسی معاصر را به ارمغان بیاورید. با این حال، می توانید عمداً پوشش هایی را انتخاب کنید که می توانند به ظاهر مدرن شما بیفزایند.
در اینجا یک لیست از مواردی که باید با در نظر گرفتن مدرنیسم به طور متفکرانه انتخاب کنید آورده شده است:
لوازم آشپزخانه و لباسشویی
وسایل نور
وسایل لوله کشی
کلیدهای نور، صفحات پوششی و غیره
رجیسترهای مکانیکی / دریچه‌ها
سخت افزار
لوازم جانبی حمام
محفظه دوش و سخت افزار
مبلمان
دکور خانه

  • قانون شماره 6 : کمتر، همیشه بیشتر است

از شلوغی ها خلاص شوید و روی موارد ضروری تمرکز کنید. طراحی داخلی مدرن به همان اندازه که جزییات معماری شما را شامل می شود، بخشی از طراحی داخلی شما است. جزئیات شیک و تمیز با نرده های به روز، تزئینات پنجره، قرنیزها، جزئیات سقف و موارد دیگر به راحتی می توانند به خانه شما راه پیدا کنند. اگر نمی‌خواهید نگران این اصلاح‌ها باشید، روی حذف کردن لوازم جانبی غیر ضروری تمرکز کنید.

سخن پایانی

طراحی خانه خود را تا حد ممکن ساده نگه دارید. پیچیدگی بیش از حد فضا اولین قدم در انحراف از مسیر طراحی مدرن است. همانطور که برای طراحی خانه خود کار می کنید، این قوانین را در نظر داشته باشید. هر قانون به شما کمک می‌کند تا به رویاهای مدرن‌سازی خود نزدیک‌تر شوید.در فروشگاه مِدوهوم لوازم مورد نیاز بسیاری برای مدرن کردن خانه‌های شما قرار داده شده که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می‌تواند نیازهای طراحی مدرن شما را برآورده کند.

‫2 نظر

  • مهرداد گفت:

    سلام .ممنون بابت توضیحات کامل، عالی بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Join Waitlist لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.